Hyppää sisältöön
Nainen puhelimessa työpöydän ääressä

Asiakas­palvelu

Puhelinpalvelumme palvelee maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 9-11 ja 13-15.

Sähköpostilla voit asioida kaikkina arkipäivinä.

Asiakaspalvelupiste osoitteessa Onnelantie 10 on toistaiseksi suljettu.

Ota yhteyttä meihin, kun asiasi koskee

  • liittymistä vesi- ja/tai viemäriverkostoon
  • omistajanvaihdosta tai muuta sopimusasiaan liittyvää
  • laskutusta
  • liitostöiden ja vesimittariasennusten tilausta
  • vesimittareiden vaihtoa
  • kesävesimittareita tai
  • jos tarvitset teknistä neuvontaa.

Ota yhteyttä Sarastia Oy:hyn, kun asiasi koskee

  • laskun maksua (eräpäivän siirto)
  • hyvityksen/liikasuorituksen palauttamista

Ota yhteyttä ensisijaisesti seuraavien asiakaspalvelukanavien kautta:

Yksityishenkilöt: www.asiakaspalvelu.sarastia.fi
Yritysasiakkaat: www.asiakaspalvelu.sarastia.fi/yritykset

Lisätietoa laskun maksuun liittyvissä asioissa: Vesilaskutus

  • Kajaanin Vesi -liikelaitos vastaanottaa ensisijaisesti verkkolaskuja.

    Laskutusosoite on muotoa:
    Kajaanin kaupunki / Kajaanin Vesi -liikelaitos
    0037021495894300
    PL 299
    02066 DOCUSCAN

    Verkkolaskuosoite:

    Kajaanin kaupunki / Kajaanin Vesi -liikelaitos
    0037021495894300
    Operaattori TeliaSonera Finland Oyj
    Väittäjätunnus 003703575029
    Y-tunnus 0214958-9

    Mikäli teillä ei ole sähköistä laskutusjärjestelmää, käytettävissänne on maksuton laskutusportaali.
    Toimittajaportaalin tunnuksilla lasku tehdään sähköisesti laskuhotellissa.

    Laskussa tulee näkyä, että lasku on osoitettu Kajaanin kaupunki / Kajaanin Vesi -liikelaitokselle. Lisäksi laskussa pitää olla ostotilausnumero tai tilaajan ilmoittama asiatarkastajan sähköpostiosoite ja tilaajan antama viite.

    Laskutusosoitteeseen vastaanotetaan vain laskuja. Muuta mahdollista postia, kuten irrallisia liitteitä, ei välitetä eteenpäin.

    Kajaanin kaupungin ostolaskukäsittelyä hoitaa Sarastia Oy.

    Virheellisillä osoitteilla tulleita ostolaskuja ei palauteta toimittajalle.

    Laskujen käsittelystä lisätietoja antaa Sarastian valtakunnallinen asiakaspalvelu, jonne voitte jättää palvelupyyntönne. Puhelimitse palvelee valtakunnallinen asiakaspalvelunumero 020 6399 400, ma-pe klo 8-16.