Hyppää sisältöön

Häiriötiedote

Tiedotamme kaikkia Kajaanin kaupungin asukkaita vesihuoltopalveluiden keskeytyksistä ja häiriötilanteista verkkosivullamme sekä Facebookissa että häiriöviestijärjestelmän kautta. Häiriön laajuuden ja vakavuuden perusteella tiedotamme myös lehdistössä.

Tiedotamme myös mahdollisista vedenlaatuhäiriöistä, verkoston toimintahäiriöistä ym. asioista, joilla on vaikutusta häiriöalueella olevien asukkaiden arkeen ja toimintaan.

Häiriöistä tiedottaminen

  • Saamme häiriötiedotteiden lähettämiseen häiriöalueella asuvien asiakkaiden myös taloyhtiöiden (kerrostalot, rivitalot) asukkaiden matka- ja lankapuhelinnumerot suoraan operaattorilta, mikäli ne eivät ole salaisia.

    Matkapuhelimiin lähetämme tekstiviestin ja lankapuhelimiin soittaa robotti ja lukee viestin ääneen.

    Puhelinnumeroita ei käytetä muuhun kuin Kajaanin Veden ja mahdollisesti Kajaanin kaupungin tärkeiden palvelutiedotteiden lähettämiseen.

  • Viestiä kotiosoitteessa olevasta häiriöstä ei tule, jos numero on rekisteröity muuhun osoitteeseen (esim. työpuhelin), asukas on kieltänyt operaattoria luovuttamasta osoitetta tai numero on salainen. Henkilö, joka kuuluu em. ryhmään ja haluaa vastaanottaa viestit pitää hänen lisätä numeronsa tai päivittää osoitteensa järjestelmään tämän sivun lopussa olevan ohjeen mukaan.

    Jos henkilöllä on tavallinen liittymä, joka löytyy esim. numerotiedustelusta, ei henkilön tarvitse lisätä numeroa järjestelmään.

  • Kotiosoitteen lisäksi, voi osoitteen lisäämisen yhteydessä tilata palvelun koskemaan esim. työpaikan tai omaisen osoitetta, esim. liikekiinteistöä koskevat ilmoitukset voidaan ohjata tiettyyn esim. kiinteistönhoitajan puhelinnumeroon. Palvelun kautta voit myös päivittää tai poistaa tiedon järjestelmästämme.

Ilmoita salainen tai työnumerosi palveluun tai päivitä osoitetietosi järjestelmään alla olevan palvelun kautta

Palvelu on asiakkaalle maksuton.

Toimi näin:

  1. Tilaa PIN-koodi puhelimeesi tai sähköpostiisi.
    Puhelinnumero: Numero, johon PIN-koodi lähetetään TAI
    Sähköpostiosoite: Osoite, johon PIN-koodi lähetetään
    Suorita En ole robotti -testi, jonka jälkeen
    tilaa PIN-koodi painikkeesta Lähetä PIN-koodi
  2. Sivulle ilmestyy kenttä, johon pääset saamasi PIN-koodin syöttämään.
  3. Kirjaudu palveluun.
  4. Lisää numerosi ja osoitteesi palveluun. Järjestelmään syötetty osoite tulee olla kiinteistökohtainen. Se ei tunne rappu- tai huoneistokohtaisia osoitteita. Syötä osoite järjestelmään ilman rappu tai asuntonumeroa.

HUOM! Järjestelmän lähettämä PIN-koodi on istuntokohtainen. Aina, kun haluat kirjautua asiakasportaaliin, tulee sinun tilata uusi PIN-koodi järjestelmästä.