Kajaanin Vedellä on käytössä häiriöviestijärjestelmä, jolla tiedotamme tekstiviestillä tai lankaliittymiin puheviestillä vesihuoltopalveluiden keskeytyksistä ja häiriöistä.
Häiriöviestijärjestelmä hakee omakotitalo-, kerros- ja rivitaloasukkaiden puhelinnumerot suoraan operaattorilta, jos numero on julkisesti saatavilla ja rekisteröity häiriöalueen osoitteeseen.
Jos puhelinnumerosi on salainen, yrityksen omistuksessa tai rekisteröity muuhun kuin kotiosoitteeseen voit käydä lisäämässä tiedot asiakasportaaliin verkkosivuillamme. Asiakasportaalissa voit myös yhdelle puhelinnumerolle lisätä useita osoitteita esim. omaisen lähiosoitteen, jolloin voit varmistua esim. iäkkään vanhemman vedenjakelusta. Palvelu on asiakkaalle maksuton.
Tiedotamme vesihuoltopalveluiden häiriöistä myös verkkosivuillamme sekä Facebook-sivuilla.
Lue lisää tai siirry päivittämään tietosi asiakasportaaliin.